[pso] [Tema 4] Number of dir entries

Claudiu Mihail claudiu.bogdan.mihail at gmail.com
Wed Apr 27 20:26:37 EEST 2011

Salut,

Pana la urma i-am dat de cap. In urma unor lamuriri suplimentare am inteles
ca practic functia pitix_get_block ia inode-ul primit ca parametru si
index-ul blocului si mapeaza blocul cutare (care apartine inode-ului
respectiv). Practic ceva de genul asta:

map_bh(bh_result, inode->i_sb, dzone_data_blocks(inode->i_sb) +
pii->data_blocks[block]);

Asa ceva merge aparent.

Multumesc pentru lamuriri,
Claudiu