[pso] [Tema 4] Number of dir entries

Alexandru Juncu alexandru.juncu at cs.pub.ro
Wed Apr 27 11:38:57 EEST 2011

2011/4/27 Claudiu Mihail <claudiu.bogdan.mihail at gmail.com>:
> M-am gandit si dupa ce m-am uitat inca o data peste labul 10 as zice ca
> trebuie sa implementez functia pitix_get_block. Dar nu inteleg clar ce face
> functia asta si desi e foarte multa documentatie in format .c (minix) nu
> inteleg ce trebuie sa faca. In ea primesc un inode si ma uit in
> data_block-urile lui si fac ce mai exact? Le mapez, nu le mapez, le intorc
> nu le intorc sau ce mai exact? (presupunem momentan ca ignor cazul in care
> trebuie sa le creez, desi o explicatie in detaliu si pentru cazul acesta ar
> fi binevenita)
> [...]

Repet ce am mai zis într-un email anterior. Nu te bloca în funcțiile
din header... sunt acolo _dacă_ te ajută, dar s-ar putea ca în
implementarea ta să nu ai nevoie de ele (eu, spre exemplu, nu am
folosit funcția pitix_get_block pentru că am scris-o în alta formă).
Probabil ea citește un block fie el director (dentry), fie el fișier (raw data).