[pso] [Tema 4] Number of dir entries

Claudiu Mihail claudiu.bogdan.mihail at gmail.com
Wed Apr 27 11:29:25 EEST 2011

M-am gandit si dupa ce m-am uitat inca o data peste labul 10 as zice ca
trebuie sa implementez functia pitix_get_block. Dar nu inteleg clar ce face
functia asta si desi e foarte multa documentatie in format .c (minix) nu
inteleg ce trebuie sa faca. In ea primesc un inode si ma uit in
data_block-urile lui si fac ce mai exact? Le mapez, nu le mapez, le intorc
nu le intorc sau ce mai exact? (presupunem momentan ca ignor cazul in care
trebuie sa le creez, desi o explicatie in detaliu si pentru cazul acesta ar
fi binevenita)

Anyway, scuze ca spamez lista de discutii asa mult, dar unele chestii chiar
nu le prind si daca tot intreb poate candva vor folosi altor oameni.

Claudiu