[pso] [Tema 4] Number of dir entries

Carabas Mihai mikki8819 at yahoo.com
Fri Apr 29 20:16:17 EEST 2011

Salut.

>În laborator, un fișier (respectiv un inode) are un singur bloc de
>date. În pitixfs, un inode are 0, unul sau mai multe blocuri de date.
>Așa că numărul (maxim) de dentry-uri pentur un director =
>nr_de_blocuri * block_size / sizeof(pitix_dentry). Doar că numărul de
>dentry-uri valide per bloc poate fi mai mic decât numărul maxim per
>bloc.

In enunt se specifica:
"Directoarele au asociate un singur bloc de date în care vor fi stocate
intrările de director. Acestea sunt descrise de următoarea structură:"

Altfel nu vad cum am putea retine in filp->f_pos 2 indici (numarul blocului la
care am ramas si numarul dentry-ului din block).

Mihai Carabas
342C3