[pso] [Tema 3][lin] CRC prefetching

Carabas Mihai mikki8819 at yahoo.com
Thu Apr 14 18:34:50 EEST 2011

>Hello.
>
>Tot citesc ce ai scris și nu îmi dau seama dacă nu am înțeles care e
>problema întâmpinată, ori nu ai tu abordarea corectă.
>
>Testerul va scrie pe discurile fizice ce trebuie, fie lucruri corecte,
>fie greșeli (asta ar însemna că sunt formate 'cum trebuie).  Deci tu
>trebuie să întorci erorile în funcție de situația creată de checker.
>Dacă ți se pare că checker-ul e greșit undeva, dă-ne, te rog, mai
>multe detalii.

Programul meu nu intoarce eroare in cazul in care datele nu sunt valide
pe nici unul din HDD-uri si totusi tester-ul trece. Cazul acesta inseamna
ca nu e verificat de checker.

La incarcarea modulului, se stie ca se face un prefetching (un read in avans)
care nu are in user-space nici o mapare pe nici un read. Automat acel
read nu va avea CRC-ul citit egal cu cel calculat (pentru ca nimeni inainte
nu a scris date care sa fie formatate conform cerintei). Aceasta
ar fi problema mea.

Multumesc,
Mihai Carabas
342C3