[pso] [Tema 3][lin] CRC prefetching

Alexandru Juncu alexandru.juncu at cs.pub.ro
Thu Apr 14 13:41:32 EEST 2011

2011/4/13 Carabas Mihai <mikki8819 at yahoo.com>:
> Salut!
>
> Intampin urmatoare problema: la incarcarea modului se fac niste read-uri in
> avans(acel prefetching). CRC-ul calculat si cel citit pentru acel prefetching
> cel mai probabil va fi diferit, iar daca eu intorc eroare (ca nu am gasit o
> corespondenta valida pe nici unul din HDD-uri) crapa. Daca nu intorc nici un fel
> de eroare in acest caz, tester-ul trece, dar nu mai respect cerinta temei (sa
> intorc eroare in caz ca nu gasesc date cu CRC-ul valid pe nici unul din
> HDD-uri).
>
> Cum pot deosebi un prefetching de un read normal?

> [...]

Hello.

Tot citesc ce ai scris și nu îmi dau seama dacă nu am înțeles care e
problema întâmpinată, ori nu ai tu abordarea corectă.

Testerul va scrie pe discurile fizice ce trebuie, fie lucruri corecte,
fie greșeli (asta ar însemna că sunt formate 'cum trebuie).  Deci tu
trebuie să întorci erorile în funcție de situația creată de checker.
Dacă ți se pare că checker-ul e greșit undeva, dă-ne, te rog, mai
multe detalii.

Mulțumesc.