[pso] [Tema 3][lin] CRC prefetching

Carabas Mihai mikki8819 at yahoo.com
Wed Apr 13 17:44:36 EEST 2011

Salut!

Intampin urmatoare problema: la incarcarea modului se fac niste read-uri in
avans(acel prefetching). CRC-ul calculat si cel citit pentru acel prefetching
cel mai probabil va fi diferit, iar daca eu intorc eroare (ca nu am gasit o
corespondenta valida pe nici unul din HDD-uri) crapa. Daca nu intorc nici un fel
de eroare in acest caz, tester-ul trece, dar nu mai respect cerinta temei (sa
intorc eroare in caz ca nu gasesc date cu CRC-ul valid pe nici unul din
HDD-uri).

Cum pot deosebi un prefetching de un read normal?

O solutie ar fi ca HDD-urile sa fie formatate cum trebuie de la inceput.

Dat fiind cele spuse mai sus, tester-ul nu pare a acoperi cazul acela de eroare.

Mihai Carabas
342C3