[pso] [Tema 3][lin] CRC prefetching

Carabas Mihai mikki8819 at yahoo.com
Fri Apr 15 00:05:31 EEST 2011

>Programul meu nu intoarce eroare in cazul in care datele nu sunt valide
>pe nici unul din HDD-uri si totusi tester-ul trece. Cazul acesta inseamna
>ca nu e verificat de checker.
>
>La incarcarea modulului, se stie ca se face un prefetching (un read in avans)
>care nu are in user-space nici o mapare pe nici un read. Automat acel
>read nu va avea CRC-ul citit egal cu cel calculat (pentru ca nimeni inainte
>nu a scris date care sa fie formatate conform cerintei). Aceasta
>ar fi problema mea.

Salut.

M-am mai uitat si mie imi pica testul la un write:

test: _test/test.c:176: xwrite: Assertion `ret >= 0' failed.

Nu inteleg de ce pica la un write, cand eu dau bio_endio(bio, -1) numai pe un
bio de tip READ

in momentul cand nu am date consistente. Fara sa returnez eroare, cand gasesc eu
date inconsistente,
testele trec. Probabil gresesc eu la verificarea consistentei, dar totusi de ce
pica cu -1 la un write?

Multumesc,
Mihai Carabas
342C3