[pso] Reguli

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Wed Feb 25 01:22:42 EET 2009

Salut,

2009/2/25 Andrei Voinescu <voinescu.andrei at gmail.com>:
> Spun pentru ca mi-am ales C3 pentru materia asta si ca deja mi se pare ca
> incepe cu stangul, inainte ca macar sa fi fost primul curs.

Fii sigur că decizia nu a fost luată pripit, în stilul „hai să
schimbăm și noi ceva” și nici nu are ca intenție scăderea notelor
studenților.

Cine a trecut prin SO și a fost și la curs (sau măcar a învățat pentru
examen) a văzut că sunt cunoștințe care sunt acoperite în teme, dar nu
în curs (detalii de implementare, API, etc.), și există cunoștințe
*importante* prezentate în curs pe care nu le aplici în niciuna din
teme, sau dacă le aplici, o faci în stil copy-pasta din alte bucăți
similare de cod fără a ști cu adevărat funcționalitatea din spate.

Dacă negi că ar exista cunoștințe importante în curs pe care nu le
aplici la teme, nu are rost să continuăm discuția.

(părere personală) Prezența la PSO m-a făcut să înțeleg multe noțiuni
deși trecusem prin cărțile lui Robert Love și Mark Russinovhich și
programasem ceva prin kernel.

Nu înțeleg unde bați. Ce te deranjează? Că nu poți să treci doar
făcând temele? Ce e rău în asta?

--
 .
..: Lucian