[pso] Reguli

Andrei Voinescu voinescu.andrei at gmail.com
Wed Feb 25 01:11:25 EET 2009

"Ai luat în calcul faptul că poate ţi-ai setat tu nişte aşteptări cu
stângul? Faptul că o materie cu un curs la care chiar merită să te duci pune
obligaţia de a te duce la cel puţin 1/3 + 1 din cursuri e un lucru atât de
strigător la cer?"

Am fost la suficiente cursuri de SO cat sa vin si la cursurile de PSO.
Una este sa fie cursul interesant si sa vina lumea, alta este sa fie
obligati. Si nu e 33%, pentru ca fiecare lucrare de la curs conteaza la
teme. Sunt toate.

"Asteptarile cu stangul" mi-au fost facute la o anumita prezentare pentru a
o anumita materie de la o anumita specializare, care se referea la un anumit
an (adica asta). Imi pare rau daca le-am dat crezare.

Andrei