[pso] Reguli

Mihai Balan mihai.balan at gmail.com
Wed Feb 25 01:03:54 EET 2009

2009/2/25 Andrei Voinescu <voinescu.andrei at gmail.com>

> Si pentru cazul in care n-am fost suficient de clar, nu spun astea pentru
> ca nu as vrea sa ma duc la curs/laborator sau sa fac teme sau sa nu invat.

Dar ce vrei, de fapt?

> Spun pentru ca mi-am ales C3 pentru materia asta si ca deja mi se pare ca
> incepe cu stangul, inainte ca macar sa fi fost primul curs.
>
> Andrei

Ai luat în calcul faptul că poate ţi-ai setat tu nişte aşteptări cu stângul?
Faptul că o materie cu un curs la care chiar merită să te duci pune
obligaţia de a te duce la cel puţin 1/3 + 1 din cursuri e un lucru atât de
strigător la cer?

--
Balan Mihail-Alexandru
Faculty of Automatic Control and Computers

Blog: http://michou.is.dreaming.org/
Photoblog: http://mihaibalan.wordpress.com/