[pso] Reguli

Andrei Voinescu voinescu.andrei at gmail.com
Wed Feb 25 01:28:39 EET 2009

Sunt niste idei conceptual gresite care nu mi se par deloc ok.
Probabil nu o sa ma afecteze atat de mult, but just the same nu mi se pare
corect.
Nu vreau sa trec prin PSO facand calcule de punctaj (read: as vrea sa nu
trebuiasca sa ma gandesc la asta).
Inteleg de ce faceti asta, dar nu sunt de acord cu mijloacele (chit ca nu-mi
trece prin cap acum vreo alta metoda).
End of discussion.

Andrei