[pso] [tema3] citirile pe a partitia de backup se fac doar cand prima are erori?

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Fri May 16 15:45:03 EEST 2008

On Fri, 2008-05-16 at 03:51 -0700, Cristian Gratie wrote:
> Faptul ca precizarea asta apare dupa expirarea deadline-ului mi se
> pare total unfair pentru cei care au trimis tema la timp si n-au luat
> in calcul acest aspect. Practic, daca ei vor sa aiba o sansa la
> castigarea premiului pus in joc (o tema "incorecta" n-ar avea sanse,
> nu?), trebuie sa renunte la 1.25p prin retrimiterea temei. Ce parere
> aveti despre asta? Eu unul n-am de gand sa retrimit si sa pierd astfel
> puncte muncite pentru un castig putin probabil.

Nu este o precizare. Daca se face tema cu sau nu coruperea celui de-al
doilea disc oricum vei obtine nota maxima.

O tema este insa "mai corecta" decat alta. E normal sa existe o
diferenta. Exista probabil si alte aspecte care ar face o tema "mai
corecta" - implementare zero-copy, refolosirea paginilor, etc. Acestea
nu vor face cale in enuntul temei pentru ca nu punem impact in
corectarea ei. Pentru evaluarea pentru concurs vom tine insa cont de
multe astfel de aspecte.

believed to be clean.