[pso] [tema3] citirile pe a partitia de backup se fac doar cand prima are erori?

Cristian Gratie cgratie at yahoo.com
Fri May 16 13:51:40 EEST 2008

Faptul ca precizarea asta apare dupa expirarea deadline-ului mi se pare total unfair pentru cei care au trimis tema la timp si n-au luat in calcul acest aspect. Practic, daca ei vor sa aiba o sansa la castigarea premiului pus in joc (o tema "incorecta" n-ar avea sanse, nu?), trebuie sa renunte la 1.25p prin retrimiterea temei. Ce parere aveti despre asta? Eu unul n-am de gand sa retrimit si sa pierd astfel puncte muncite pentru un castig putin probabil.

Cristi Gratie