[pso] Examen PSO in sesiunea speciala din 28-31 mai!!!

Flucus Andrei andrei.flucus at gmail.com
Fri May 16 14:31:34 EEST 2008

Buna ,

Am auzit de la ceilalti colegi de serie ca ar exista o sesiunea speciala de
restanta in perioada 28-31 mai pentru studenti cu maxim 2 restante , si ca
se poate sustine examenul
doar daca profesorul cursului este de acord , si in acest caz este necesara
depunerea unei cereri la secretariat. Exista posibilitatea sa se de-a si un
examen la PSO in aceasta perioda(poate mai sunt si alti colegi in situatia
mea , care au restanta la PSO).

Daca cumva am ramas doar eu in aceasta situatie :( , nu sunt absurd sa se
organizeze un examen doar pt mine , pot sa il dau bine mersi si in sesiunea
de vara cu studenti de anul 4 , dar daca cumva suntem mai multi in aceasta
situatie , s-ar putea lua in considerare sustinerea examenului?(cred ca cel
mai in masura pt un raspuns ar fi domnul profesor)

Cu respect ,
Andrei Flucus