[pso] [Tema1][Win] interceptor test - Reply

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sat Apr 5 13:09:04 EEST 2008

On Sat, 2008-04-05 at 11:21 +0300, Alex Drenea wrote:
> Imi cer scuze pentru ambiguitate.
>  Sa clarific. Parametrii generati in test.exe NU corespund cu cei pe
> care ii citesc in driver in genericHandler.
>
>  Cu toate acestea, functia apelul de sisten, pid-ul, si chiar si
> valoarea de return sunt bune ( le compar in functia find_log() ).
> Diferentele apar doar la nivelul parametrilor syscall_args

Deci tu afisezi atat in test argumentele cat si in interceptor si
rezulta ca sunt diferite. Cum faci aceasta afisare? Faci afisare in
hexa? Ai initializat old_stack cu ebp+8?

Imi vine greu sa cred ca primesti parametri aiurea si ca, totusi, apelul
original merge cum trebuie. Cred ca afisezi tu ce nu trebuie. Si aceeasi
afisare care nu trebuie o faci si in momentul logging-ului. Asta este
cauza pentru care nu functia de verificare a log-ului din test se
blocheaza (nu corespund argumentele dorite cu cele asteptate).

Cel mai probabil, dupa parerea mea, completezi necorespunzator
parametrii in sturtura IO_ERROR_LOG_PACKET. Vezi daca modul in care
completezi structura corespunde cu ce spune documentatia[1]

Razvan

[1] http://www.osronline.com/ddkx/kmarch/other_4t2f.htm

believed to be clean.