[pso] [Tema1][Win] interceptor test - Reply

Alex Drenea alexdrenea at gmail.com
Sat Apr 5 15:09:53 EEST 2008

Dupa cum spuneam si in primul mail, codul cu care fac afisarea in sci si
test este :
sci.c:
NTSTATUS genericHandler()
{
 int* old_stack;
 _asm mov old_stack, ebp
 _asm add old_stack, 8
 DbgPrint("old : %x %x %x",old_stack[0], old_stack[1], old_stack[2] );
}

test.c:
int do_monitor(const char *str)
{
for(i=0; i<sano; i++)
  args[i]=rand();
 printf("calling params : %x %x %x", args[0], args[1], args[2]);
}

Singura diferenta fata de exemplul din curs este ca old_stack este int* si
nu void* (ceea ce nu cred ca e o problema )

Cred ca logarea o fac corect deoarece in test.exe, in find_log() verific
ceea ce este scris in pachetul de log
si gasesc intr-adevar exact aceleasi valori care le scriu ( si scriu exact
aceste valori care le afisez aici : old_stack).