[pso] [Tema1][Win] interceptor test - Reply

Alex Drenea alexdrenea at gmail.com
Sat Apr 5 11:21:46 EEST 2008

Imi cer scuze pentru ambiguitate.
 Sa clarific. Parametrii generati in test.exe NU corespund cu cei pe care ii
citesc in driver in genericHandler.

 Cu toate acestea, functia apelul de sisten, pid-ul, si chiar si valoarea de
return sunt bune ( le compar in functia find_log() ). Diferentele apar doar
la nivelul parametrilor syscall_args

Alex.