[pso] [Tema1][Win] interceptor test - Reply

Irina Tirdea ynuka13 at gmail.com
Sat Apr 5 11:07:59 EEST 2008

Deci parametrii din do_monitor() corespund cu cei din genericHandler()? Din
mail-ul initial reiesea ca sunt diferiti, si atunci problema era undeva
inainte de codul in limbaj de asamblare, asa cum spunea si Cristi.

Daca parametrii coincid, problema este undeva la logare. Numarul apelului de
sistem, pid-ul procesului si valoarea de return a apelului de sistem
original sunt cele asteptate? Afiseaza toti parametri asteptati in
find_log() si compara cu ce ai exact inainte de logare in driver.

Apelul find_log() din test se blocheaza in momentul in care nu gaseste exact
parametrii pe care ii cauta in log-urile sistemului. Asta e comportamentul
normal, din cauza asta iti da timeout.

Irina