[pso] Corectare tema 1, depunctari?!

Mircea Gherzan mgherzan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 1 14:37:52 EEST 2008

Silviu-Ionut Ganceanu wrote:
> 2. Daca e ceea ce cred, aici s-a depunctat faptul ca exista un spin lock
> per syscall?
> Daca e asa a fost un thread in care s-au dezbatut cele 2 solutii si
> concluzia a fost ca nu e
> niciuna "the best" ci ca e vorba de un tradeoff memorie/viteza si ca
> ambele ar trebui sa fie
> acceptate.

S-a dezbatut problema unui lock per *coada*, nu per _intrerupere_ (?),
cum apare la depunctare (sa inteleg "intrare in syscall_table"?).
Este totusi o falsa problema, avand in vedere ca VM de test *nu* este
CONFIG_SMP iar locking-ul se reduce la preempt_enable()/disable() :)

--
Mircea Gherzan
Faculty of Automatic Control and Computers