[pso] Corectare tema 1, depunctari?!

Silviu-Ionut Ganceanu silviug at gmail.com
Tue Apr 1 01:26:53 EEST 2008

Salutare,

Am vazut ca a inceput deja sa fie corectata tema 1. Nice, dar ce se intampla
daca se resubmiteaza? :)

Din depunctarile de pana acum am remarcat:

1. -0.1 nu se face lock pe tabela la init si exit
2. -0.1 trebuia un singur spin lock pe tabela, nu cate unul pe
intrerupere, bad design decision

Cum in implementarea actuala eu cred ca fac aceleasi "greseli" simt nevoia
sa ma lamuresc:

1. Trebuie sa ne protejam si la init/exit? Pot sa existe mai multe init-uri
ruland in paralel
care adreseaza aceleasi date?

Eu personal am intuit ca nu. De obicei nu merge insmod pe acelasi modul de
mai multe ori
dar s-ar putea sa ma insel si de asta intreb.

2. Daca e ceea ce cred, aici s-a depunctat faptul ca exista un spin lock per
syscall?
Daca e asa a fost un thread in care s-au dezbatut cele 2 solutii si
concluzia a fost ca nu e
niciuna "the best" ci ca e vorba de un tradeoff memorie/viteza si ca ambele
ar trebui sa fie
acceptate.

Silviu