[pso] [tema4][win]test no_of_rules

cosminratiu at gmail.com cosminratiu at gmail.com
Sun May 27 19:54:20 EEST 2007

E o chestie cu masina de Windows de se genereaza astfel de pachete.

Uite, scria in enunt despre asta:

"Din cauza constrangerilor de testare, in cazul temei pe Windows va trebui
sa *nu* includeti reguli de firewall pentru pachete UDP (care intra sau ies)
care au ca adresa IP sursa adresa de loopback (adica situatiile in care ip_src
== 0x0100007f); pachetele UDP care au aceasta adresa IP sursa vor fi lasate
sa treaca fara a fi adaugate reguli pentru ele."