[pso] [tema4][win]test no_of_rules

Florin f.bratu at yahoo.com
Sun May 27 17:41:49 EEST 2007

Am urmatoarea problema: cand imi rulez testerul acasa, imi trec toate testele.
 Insa, cand il uploadez pe site, la testul pentru no_of_rules imi da failed: the
 operation completed successfully. Uitandu-ma pe codul testerului, rezulta ca
 probabil e nemultumit cu nr de reguli ce ii vin in urma comenzii ioctl FW_LIST.
 Am mai bagat DbgPrint-uri prin codul sursa. Dupa cum am spus,
 acasa totul e ok. Insa, cand fac upload, am observat ca se introduce o regula
 dinamica de tipul:

source address: 127.0.0.1 ; mask = 255.255.255.255 , source ports: 1080-1080
dest address: 127.0.0.1 ; ; mask = 255.255.255.255 , dest ports: 1080-1080

O astfel de regula nu apare in output-ul obtinut prin rularea testerului pe masina mea.
Nu inteleg de unde ar putea proveni...