[pso] [tema4] Neclaritate enunt+teste

Dragos Tatulea dragos.tatulea at gmail.com
Sun May 27 23:28:26 EEST 2007

Buna ziua,

  Am o nelamurire legata de teste si de enunt. In testul inside, se face la
un moment dat wait_conn( SOCK_STREAM, SHOULD_PASS,  SHOULD_ADD_RULE) (sper
sa fie buna ordinea argumentelor). Acolo se selecteaza un port random si se
asculta pe acel port. Dupa care se adauga o regula care contine ca port
destinatie pe cel mai sus amintit. In acest moment outside incearca sa se
conecteze si nu poate (regula blocheaza pachetele trimise de outside catre
inside), inside asteapta conexiunea de la inside... Nu inteleg de ce se face
listen pe un port dupa care se pune regula de blocare a pachetelor pe acel
port. Din enunt am inteles ca se blocheaza pe intrare toate pachetele care
fac match pe una dintre reguli...mi-a scapat ceva?