SUSPECT: Re: [pso] truncate

Ghervase Gabriel ghervase.gabriel at gmail.com
Thu May 17 00:16:03 EEST 2007

Am completat pitix_inode->size in functia pitix_write_inode, chiar inainte
de scriere, cu valoarea din inode->i_size.
Si am trecut de bug-ul asta.

Revenind la truncate. Ati spus la un moment dat ca inode->i_size trebuie sa
fie 0 i truncate.
In acest caz, cum imi dau seama incepand cu ce bloc sa fac block_release?