SUSPECT: Re: [pso] truncate

Ghervase Gabriel ghervase.gabriel at gmail.com
Wed May 16 23:09:51 EEST 2007

Am rescris functia truncate dupa cum ati spus.
Insa problema cea mai mare e la create.Daca nu setez size-ul pe 0, cand
afisez cu ls -l, valoarea este una foarte ciudata : 1515870810 mai
exact.Deci nu e initializata.
Poate trebuie sa setez un flag sau sa am implementata o functie.

La fisiere am implementate functiile astea in file_operations
    .llseek        =    generic_file_llseek,
    .read        =    generic_file_read,
    .write        =    generic_file_write,
    .mmap        =    generic_file_mmap

Si truncate in file_inode_operations.