[pso] valori nule

Ghervase Gabriel ghervase.gabriel at gmail.com
Wed May 16 02:16:49 EEST 2007

Salut.

Cand se face maparea intre inode-ul de pe disc si inode-ul VFS atunci cand
montez o imagine?
Adica, in ce moment se aloca inode-uri vfs pentru pitix_inode-urile de pe
disc?

In programul meu: montez imaginea, creez un director. Execut ls -l ; toate
valorile sunt ok.

 Fac unmount , apoi montez din nou.Directorul are toate campurile 0 (size,
mode, etc).
Dar nu si pe disc.Pe disc sunt scrise bine. Am citit din pitix.loop inode-ul
meu cu un program si valorile sunt scrise bine.

Am incercat sa adaug o functie similara functiei minix_add_link.Initial nu
am folosit-o pentru ca nu am inteles-o.
Dar nu ajuta.Problema e in alta parte.

Aveti cumva vreo sugestie?

Multumesc