[pso] Despre procesele monitorizare

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Fri Mar 16 19:52:51 EET 2007

Mihordea Tudor wrote:

> nu, nu va trebuie in ca o lista.
>
> tavi ////////////////////////
>
> raspunsurile astea 2 mie imi par cam contradictorii :D

intr-adevar, tavi a spus ca nu mai trebuie inca o lista pentru ca nu se
va ivi niciodata situatia particulara de STOP_MONITOR pid (unde pid !=
0) dupa START_MONITOR == 0; in test nu apare asa ceva deci nu e nevoie
de doua liste

eu am spus ca o solutie _ar fi_ folosirea unei noi liste; alta solutie
_ar fi_ demonitorizarea completa ;-)

si, daca ai incerca mai atent sa-mi rastalmacesti replicile :-), ai
observa ca am si spus la sfarsitul post-ului meu (parte pe care tu ai
omis-o din reply):
"testele nu sunt exhaustive, asa ca solutiile gasite de voi vor fi
acceptate atata timp cat nu incalca cu nimic cerintele impuse in enunt "