[pso][tema1][linux] intrebare legata de monitorizare

Mihordea Tudor t_4eddy at yahoo.com
Thu Mar 15 21:02:32 EET 2007

am urmatorul scenariu:

START_MONITOR 0
urmat de
STOP_MONITOR 20

acuma urmeaza sa monitorizez toate pid-urile mai putin 20? Pt ca in acest caz imi mai trebuie si o lista de pid-uri care nu sunt monitorizate (nu pot sa memorez toate pid-urile care sunt monitorzate adica toate in afara de 20).
Intreb mai ales daca va ezista o asemenea situate sau orice START_MONITOR 0 este urmat de STOP_MONITOR 0 caz in care nu imi mai trebuie inca o lista.

Don't pick lemons.
See all the new 2007 cars at Yahoo! Autos.
http://autos.yahoo.com/new_cars.html