[pso] Despre procesele monitorizare

Mihordea Tudor t_4eddy at yahoo.com
Fri Mar 16 19:43:37 EET 2007

--- Razvan Deaconescu <razvand at cs.pub.ro> wrote:

> [...]
> monitorizarea tuturor
> pid-urilor
>
> daca apare o cerere de monitorizare pentru un nou
> pid nu se intampla
> nimic (toate) pid-urile sunt deja monitorizate;
> aici, insa apare
> problema daca se cere sa se demonitorizeze un singur
> pid din cele
> monitorizate cand ar trebui sparta lista; o solutie
> ar fi crearea unei
> liste suplimentare de procese demonitorizate care
> complica problema,
> alta ar fi demonitorizarea completa a tutoror

///////////////alt raspuns //////////////////

on Thursday 15 March 2007 21:02, Mihordea Tudor wrote:
> am urmatorul scenariu:
>
> START_MONITOR 0
> urmat de
> STOP_MONITOR 20

Trebuie monitorizate in continuare toate procesele,
chiar si pid 20.

> acuma urmeaza sa monitorizez toate pid-urile mai
putin 20? Pt ca in
acest caz imi mai trebuie si o lista de pid-uri care
nu sunt
monitorizate (nu pot sa memorez toate pid-urile care
sunt monitorzate adica toate
in afara de 20).
> Intreb mai ales daca va ezista o asemenea situate
sau orice
START_MONITOR 0 este urmat de STOP_MONITOR 0 caz in
care nu imi mai trebuie inca
o lista.

nu, nu va trebuie in ca o lista.

tavi

raspunsurile astea 2 mie imi par cam contradictorii :D