[pso] [tema1][linux]"soft lockup"

Florin f.bratu at yahoo.com
Wed Mar 7 15:16:42 EET 2007

Am niste "mici impedimente" cu tema1 de Linux. Reusesc sa o compilez cu
 succes, insa cand dau insmod pe modulul rezultat, primesc urmatoarea eroare:

"BUG:soft lockup detected on CPU#0"

Apoi urmeaza un listing care eu nu stiu la ce se refera; contine intrari ceva de genu'
 : [adresa_hexa] nume_functie+offset_hexa. Imi pare rau ca nu pot pune un output;
 dupa aceasta eroare, tot sistemul "ingheata" : nu pot comuta pe un alt terminal
 (Alt+Fx), iar consola curenta nu mai primeste nici un fel de input( ca de altfel, la fel si putty-ul). Din pacate, c/p nu merge din masina virtuala, asa ca nu pot da paste la un output aici.

Am observat , insa, ca in listing apar unele functii definite de mine:
 my_sys_exit_group, cea care inlocuieste sys_exit_group in syscall_table , si
 del_pid , care sterge un pid din lista de pid-uri monitorizata.

Are cineva idee ce inseamna acest bug?