[pso] [tema1][linux]"soft lockup"

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Wed Mar 7 15:30:41 EET 2007

On Wednesday 07 March 2007 15:16, Florin wrote:
> Am niste "mici impedimente" cu tema1 de Linux. Reusesc sa o compilez cu
>  succes, insa cand dau insmod pe modulul rezultat, primesc urmatoarea eroare:
>
> "BUG:soft lockup detected on CPU#0"
>
> Apoi urmeaza un listing care eu nu stiu la ce se refera; contine intrari ceva de genu'
>  : [adresa_hexa] nume_functie+offset_hexa. Imi pare rau ca nu pot pune un output;
>  dupa aceasta eroare, tot sistemul "ingheata" : nu pot comuta pe un alt terminal
> [...]

Salut,

Outputul respectiv e foarte important pentru a depista cauza... Vezi https://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Laboratoare&file=02.%20Module%20kernel#Depanarea_unui_modul_de_kernel pentru informatii despre depanare...

Pentru a slava outputlui: pe masina virtuala de pe site este instalat netconsole, care trimite pachete udp pe portul 6666 cu fiecare mesaj logat la consola. Daca hostul e Linux,

nc -l -p 6666

o sa iti afiseze mesajele respective. Trebuie sa il pornesti inainte de a insera modulul tau.

Daca hostul e Windows, poti incerca cu wireshark .

Incearca sa pui mesajele pe lista ca sa te putem ajuta...

tavi