[pso] Re: Lab 2 PSO - Panic in loc de Oops

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Wed Mar 7 02:17:18 EET 2007

sorin gsmcreation wrote:

> Salut!

in primul rand ... va bat inca o data la cap (incerc sa-l depasesc pe
tavi :-p) sa folositi lista de discutii cand aveti intrebari ... nu mai
trimiteti mail personal; problema pe care voi o intalniti poate o mai au
si altii; mai mult, se poate ca noi sa nu ne fi lovit de problema in
cauza, dar altcineva sa se fi lovit si sa cunoasca solutia

in plus rostul listei de discutii este sa existe o comunicare cat mai
eficienta si activa intre noi _toti_

multumim

> M-am uitat putin pe laboratorul 2 de PSO si am
> incercat modulul ala care ar trebui sa genereze Oops
> pe Linux. Problema e ca daca incerc sa montez ko-ul
> rezultat cu insmod, tot sistemul crapa (vezi
> screenshot) si imi apare o eroare KERNEL PANIC.

am trimis un e-mail undeva saptamana trecuta pe lista de discutii;
probabil ca unii dintre voi nu erau inca inscrisi atunci; mesajul il
puteti gasi aici:
http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/pso/2007-March/001081.html

locatia pentru arhiva listei de discutii este urmatoarea
http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/pso/; este utila in a verifica
intrebarile puse de-a lungul anilor

alternativ puteti folosi facilitatea de cautare in cadrul listei de
discutii http://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Search

am generat un mesaj asemanator pe pagina de 'Anunturi'
http://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Anunturi

hint: incearca sa folosesti sirul de cautare "panic oops" ;-) ...
rezultatul este mai mult decat multumitor :-)

mult spor la teme,