[pso] [Tema1]neclaritati

Onofrei Andreea-Ancuta ancuta_onofrei at yahoo.com
Sun Mar 4 13:08:20 EET 2007

Salut!

Am citit enuntul temei si am cateva intrebari:

pentru fiecare proces vom avea apeluri de sistem monitorizate/interceptate diferite?(pentru fiecare proces fiind necesara stocarea apelurilor de sistem )

sau la adaugarea unui proces in lista el va mosteni vectorul de apeluri de sistem monitorizate?

As dori un exemplu care sa evidentieze diferenta dintre monitorizarea si interceptarea unui apel de sistem.

Ancuta