[pso]o "mica" problema

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Sat Mar 3 16:29:21 EET 2007

Salut,

Va rog mult sa postati intrebarile legate de PSO pe lista de discutii. In felul asta o sa aveti un raspuns intr-un timp mai scurt.

> [...]
>
>   blackwing:/home/pso/modul1# insmod modul.ko
>   insmod: error inserting 'modul.ko': -1 Invalid module format
>   blackwing:/home/pso/modul1# cat /var/log/messages | tail -2
>   Mar  3 00:45:39 blackwing -- MARK --
>   Mar  3 01:05:39 blackwing -- MARK --
>   blackwing:/home/pso/modul1#
>
>   in rest, prin celelalte surse oferite pe pagina laboratorului, precum  si prin google, nu am reusit sa gasesc nimic. Problema e ca nici nu  stiu de unde sa incep... poate imi puteti oferi dumneavoastra o  indicatie.

Ce spun dmesg | tail si file modul.ko?

>  Sper sa ma scuzati pt ca va trimit dumneavoastra  direct un mail care ar fi trebuit sa ajunga pe lista de discutii, insa  m-am inscris pe lista de discutii si am incercat sa il trimit acolo,  numai ca nu a aparut! De asemenea, am vorbit si cu mai multi colegi,  iar ei mi-au spus ca nu s-au lovit de problema asta, si deci nu au  putut sa ma ajute.
>  Totodata, nu as dori sa astept chiar pana Miercuri,  cand am urmatorul laborator de pso , pt ca as vrea sa citesc in avans  cat mai repede laboratoarele si sa ma apuc de teme.

Np, probabil nu erai inregistrat la momentul trimiterii mailului. Oricum, folositi lista de discutii, si daca apar probleme anuntati-ne.

tavi