[pso] Nou deadline teme - 26 iunie

catalina caloian catalina.caloian at gmail.com
Mon Jun 25 13:38:34 EEST 2007

Mihaela wrote:
> Bine spus...
> Pe mine cel putin m-au incurcat foarte mult aceste amanari...
> daca se zicea de la inceput un termen(in speta cel la care s-a amanat)
> stiam si eu (poate si alti colegi) cum sa planific rezolvarea temelor
> ai sa
> nu ajung la PT de iau 4p / 10p pe o tema rezolvata corect :( .
>
> Numai bine,
> Mihaela Petcu

Buna.

Mi-ar placea ca aceasta discutie sa nu degenereze intr-un spam nedorit,
dar am simtit nevoia unui reply :)

Pot sa inteleg insatisfactia celor care au fost incurcati de amanarea
deadline-urilor, dar nu mi se pare ca e cazul sa aducem reprosuri de
acest gen singurului curs la care lucrurile se desfasoara dupa standarde
civilizate. Dupa parerea mea, echipa de la PSO merita niste studenti pe
masura ;)

In plus, sa nu uitam ca amanarea deadline-urilor s-a datorat unor
schimbari in planificarea de la PT. Eu zic sa nu fim nerecunoscatori si
sa nu le provocam un neajuns generatiilor urmatoare: e bine ca
deadline-urile la PT si la PSO sa nu se suprapuna; si cum cei de la PT
s-au aratat destul de inflexibili in acesta privinta, cred ca nu vrem
sa-i determinam si pe cei de la PSO sa le urmeze exemplul.

Catalina Caloian