[pso] [Tema4][Win] Eterna problema cu regula de la inceput

Costin Boldisor costinb at rdslink.ro
Tue Jun 26 07:44:31 EEST 2007

Salut,

Am citit toata arhiva in legatura cu tema 4 win si am vazut ca au mai avut si altii
problema mea. Deci:

1. In enuntul temei scrie "adica situatiile in care ip_src == 0x0100007f". Campul ip_src
este dintr-un fwr iar regula care se adauga este dinamica, deci nu ne vine un fwr. Intrebarea este:
la ce camp trebuie sa ma uit. Pentru ca daca ma uit in IPHeader, la campul source, la testerul de
pe server apare adresa IP a serverului (172.16.198.1), nu 127.0.0.1. Deci eu nu stiu ca e loopback...

2. Poate fi legat de prima problema... dar la testarea de pe server imi tot da timeout. Acasa merge foarte
repede, cu 2 masini virtuale (Linux si Windows). Se termina in maxim 5 sec testarea. Sunt conditii foarte
diferite pe server?

Merci,
Costin Boldisor