[pso] Nou deadline teme - 26 iunie

alex ilie alex.ilie at gmail.com
Mon Jun 25 13:39:39 EEST 2007

Mie nu mi se par fondate acuzatiile cu atat mai mult cu cat vin din
partea unor oameni care puteau termina orice tema la pso in 2 zile.
Mereu temele la PT (cel putin la mine) au avut prioritate doar din
cauza sistemului de depunctare la intarzieri. daca aveam deadline
identic la cele 2 materii logic ca faceam la PT pentru ca la PSO aveam
o depunctare nesemnificativa.

Amanarea deadlineurilor i-a incurajat pe cei mai intarziati cu temele
sa se apuce de ele cu speranta unui punctaj bun. si la pt s-a amanat
un deadline si nu am vazut pe nimeni sa se planga

Alex