[pso] [tema2]linux - intreruperea blocheaza sistemul in vmware pe windows

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Tue Apr 17 23:47:10 EEST 2007

Folosesc VMWare pe windows. Cand fac un write (intr-un test de al meu, nu cel de pe site, deci fac doar un simplu write) - in program singura chestie care o fac este sa dau drumul tuturor intreruperilor (cele 4) pt portul serial dupa care ma intorc din functie. Cum apelez acest write mi se blocheaza masina virtuala. Daca ii scot cele 2 linii in care activez intreruperile nu mi se mai blocheaza.
  In handler singura chestie pe care o fac este sa intorc IRQ_HANDLED.
  Masina este configurata cu pipe-urile asa cum trebuie, asa cum s-a mai spus si aici si in FAQ, etc...
  Am incercat si cu setarea "YELD CPU on POLL" si fara. Aceeasi chestie, cum activez intreruperile cum se blocheaza.
  Aveti vreo idee daca trebuie vreo setare speciala pt VMware pe windows?