[pso] [tema2]linux - intreruperea blocheaza sistemul in vmware pe windows

Alexandru Tudose alexandru.tudose at gmail.com
Wed Apr 18 00:40:05 EEST 2007

De ce 4 intreruperi? Nu sunt 2? Un IRQ pentru COM1 si unul pentru COM2?

Am avut si eu o problema similara si s-a dovedit a fi din cauza modului in
care apelam request_irq (cred ca era legat de functia handler - foloseam
acelasi handler peste tot si dadeam si parametrul dev_id NULL).

Nu stiu daca ti se potriveste si tie, dar la mine se manifesta la fel ....