SUSPECT: Re: [pso] [tema2][linux] probleme vmware & interrupts

sorin simoiu sorinsimoiu at yahoo.com
Tue Apr 17 21:33:41 EEST 2007

reply to Alexandru Tudose :)

salut,
imi cer scuze ca nu am vazut mailul tau ptr ca am avut si eu acceasi problema si mi-a mancat ceva timp (si mult mai multi nervi) ; cred ca si tu ca si mine ai inteles sistemul gazda ca fiind masina ta virtuala si de aceea ai pus serial_pipe :D ; sistemul gazda este sistemul de operare :) => tu trebuie sa pui \\.\pipe\serial_pipe (il stiu pe derost :D) ; si inca ceva: mai seteaza ca o masina virtuala sa fie server si cealalta sa fie client ;

bafta;
ps: inca odata trebuie sa ne convingem ca citirea in diagonala nu ii ajuta pe ingineri; trebuie sa fim atenti la detalii :); (eu unul am citit f rapid  din faq si nu imi explicam: "de ce nu merge????")

Octavian Purdila <tavi at cs.pub.ro> wrote: On Tuesday 17 April 2007 21:18, Alexandru Tudose wrote:
> [...]
>
> Astea cu toate ca masina este configurata cum este descris pe site:
>  - am o seriala "Serial" care foloseste named_pipe "serial_pipe" "This end
> is the server" "The other end is a virtual machine" "Yield CPU on poll"
> bifat
>  - am o seriala "Serial 2" care foloseste named_pipe "serial_pipe" "This end
> is the client" "The other end is a virtual machine" "Yield CPU on poll"
> bifat
>
> Are cineva idee despre ce e vorba? Banuiesc ca nu prea am cum sa testez
> write de pe un COM pe altul pana nu se rezolva...

Daca masina gazda este windows, trebuie sa redenumesti numele pipe-ului in \\.\pipe\serial_pipe
(mai vezi o data intrarea din FAQ)

> 2. Citind posturile de pe lista legata de tema2 pe linux, am intalnit niste
> cuvinte "THREI" si "RDAI" care din pacate nu imi zic prea mult :-(( si cred
> ca asta inseamna ca mai am ceva de citit pana sa ma pot apuca de tema...
> Mi-ati putea recomanda un bun reading pe tema asta? Nu am gasit ceva legat
> de acest subiect prin resursele de pe site...

http://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Teme&file=02.%20Driver%20UART#Preciz.C4.83ri_generale

tavi