[pso] [tema2][linux] se apeleaza RDAI o data in plus

Catalin Ionita io.catalin at gmail.com
Fri Apr 6 11:36:42 EEST 2007

Salut,

Se activeaza o intrerupere in plus in momentul in care inchizi si repornesti
intreruperile pt modem.

Se considera aceasta  setare  o  intrerupere tip Receiver Line Status
Interrupt adica  ultimii 3 biti ai intreruperii sunt 110. Daca tu nu ai
activat aceasta intrerupere in registrii ea va fi vazuta drept 010 (rdai)
dar nu ai cum sa ai data availlable atata vreme cat tu nu ai trimis date.

Cel mult, daca scrii pe primul byte din regiunea dedicata modemului fortezi
un THRE dar un RDA se obtine doar daca primesti ceva.

Sper sa te ajute