[pso] [tema2][linux] se apeleaza RDAI o data in plus

Catalin Morosan cercetasu2003 at yahoo.com
Fri Apr 6 03:29:52 EEST 2007

Salut.

Ma tot chinui de cateva zile cu o problema la tema si nu ii dau de cap. Poate are careva vreo idee...

Faza e ca aproape tot timpul, mi se genereaza la inceput o intrerupere RDAI desi inca nu a primit niciun byte de la celalalt port. Acest lucru se intampla si pt portul care urmeaza sa primeasca si pt cel care trimite. In ambele cazuri se citeste din registrul
de baza valoarea 0. Daca s-a intampla aboslut tot timpul, as da sa ignor acest prim RDAI, doar ca cateodata cand rulez testul, nu se mai genereaza
acel prim RDAI. De mentionat ca registrii sunt identici (asa am dedus din teste :)) si cand se genereaza primul RDAI si cand se genereaza si celelalte, deci nu am cum sa imi dau seama cand sa ignor RDAI si cand nu.

Daca are careva o sugestie oricat de mica, sa nu ezite sa o zica :)

multumesc