[pso] [tema2][linux] se apeleaza RDAI o data in plus

Alexandru Trifan alexandru.trifan at gmail.com
Fri Apr 13 07:54:13 EEST 2007

Eu n-am reuşit să generez nici chip o întrerupere pe COM2 după ce
trimit date pe COM1. Am făcut tot ce trebuie, şi totuşi, după ce am
trimis datele nu se generează nici o întrerupere de partea cealaltă
cum că ar fi sosit ceva. Astfel, read îmi rămâne agăţată. Vreo idee?

Regards,
Alexandru Trifan [alexandru.trifan at gmail.com]