[pso] lab pso luni 20-22

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Apr 2 21:24:34 EEST 2007

Cred ca nu intelegi de cata intelegere dau dovada laborantii/profesorii nostri.
(Disclaimer: I'm not trying to ass kiss anyone here.)

pe langa faptul ca ai dreptul sa mergi la laboratorare altcandva decat
atuncti cand e trecut in orar pentru grupa ta, mai nou la PSO s-a
facut un laborator in plus, pe langa cele specificate in orar.

Nu sunt obligati sa faca asta, dar o fac pentru ca astfel un numar mai
mare de studenti vin la laboratoare.

Razvan a stat saptamana trecuta la laborator mai tot timpul pentru ca
a aparut problema cu
cei de la Microsoft Learning Center, iar problema asta a aparut doar
pentru ca a incercat sa ne ajute (sa reduca numarul de studenti care
fac simultan laboratorul de PSO).

On 4/2/07, Ion Ionascu <ionionascu at gmail.com> wrote:
> Oare este posibil sa dau facultatea in judecata pentru faptul ca a facut un
> program pe care nu il respecta, deoarece s-ar putea sa ma aleg cu pagube
> materiale?
>
> Nu mi se pare acceptabil ca programul sa fie finalizat dupa inceperea
> semestrului

in the old days, dura ceva pana cand se stabiliza un orar. Stiu ca in
liceu/generala dura ceva pana cand se stabiliza orarul (pe atunci era
fain ca apareau de 3 ori pe saptamana Religia sau Educatia Fizica in
loc de Chimie/Romana/[insert least favorite course] din cauza
schimbarilor de orar). Ceea ce tie nu ti se pare acceptabil e problema
ta :)

Intreaba colegi care au plecat in strainatate la studii, de cate din
libertatile noastre de miscare se bucura. Nu zic ca sistemul de la noi
e mai bun sau mai rau, dar parerea mea e ca sistemul sa adaptat la
situatia curenta: multi dintre studenti muncesc in timpul facultatii.

Anyways, let's not start a flame here.
e un grup pe google pt toate seriile (parca c-2008 or smth), that's a
more suitable place.

Lucian.