[pso] lab pso luni 20-22

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Mon Apr 2 21:32:34 EEST 2007

On Monday 02 April 2007 21:16, Ion Ionascu wrote:
> Sa protestez? :)) Si sa fac la fel ca un tip despre care am auzit ca s-a dus
> la Boicea si i-a spus ca nu poate sa vina la laborator pentru ca e in greva?
> :)

OK, hai sa incercam sa rezolvam problema asta. Astept de la cei nemultumiti de faptul ca nu pot face laboratorul de la 20-22 un mail formal in care sa explicati problema si o lista a studentilor care sustin aceasta idee.

Daca reusiti sa argumentati de ce este asa de important sa facem acest laborator dupa ora 20 o sa inaintez cererea voastra dlui Tapus si dlui decan cu sustinerea mea, pentru a incerca sa rezolvam problema.

Mersi,
tavi