[pso] lab pso luni 20-22

Alexandru Trifan alexandru.trifan at gmail.com
Mon Apr 2 22:33:53 EEST 2007

On 02/04/07, Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com> wrote:
> Intreaba colegi care au plecat in strainatate la studii, de cate din
> libertatile noastre de miscare se bucura. Nu zic ca sistemul de la noi
> e mai bun sau mai rau, dar parerea mea e ca sistemul sa adaptat la
> situatia curenta: multi dintre studenti muncesc in timpul facultatii.

Oh nu, don't go there. Sa nu incepem cu discutii despre cauza/efect,
ca poluam inutil lista. Mai bine intreaba aceeasi colegi care au
plecat in "strainatate":

- cum s-ar simti 1800 de studenti acolo cu o toaleta cu 3 pisoare
(dintre care unul spart) si doua veceuri infundate.

- sau cum s-ar simti studentii venind la PSO in anul 2007 in EG 405 si
programand pe monitoare de 13" care au diverse culori (din cauza
uzurii de mai bine de 10 ani a tubului) si care in "strainatate" sunt
probabil interzise prin lege.

- sau cum "paza" eficienta din energetica (care acum alta grija nu are
decat sa pazeasca toaletele) a avut unele scapari atunci cand s-a
furat mai bine de jumatate din echipamentul din laboratorul CISCO

Te rog frumos, lasa-ne cu cliseele cu "studentii din strainatate".
Ne-a uzat destul mintea dl. Cristea la curs cu aceste teorii idealiste
cand ceea ce ar fi trebuit sa faca e sa deschida ochii mai bine si sa
se uite in jurul lui.

Vorba lui Razvan... poate ca ar trebui sa ne aducem aminte lucrurile
bune din aceasta facultate acum ca o terminam dar.. cred ca singura
parte placuta din toti cei 5 ani de facultate au fost *unii* oameni
din ea.

</flame>
--
Regards,