[pso] Tema 5 pe Windows: Endless possibilities

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 26 May 2005 10:36:43 +0300

On Wednesday 25 May 2005 17:34, Andrei Dumitrache wrote:
> Nu vreau s=E3 fiu c=E2rcota=BA, dar pe Windows exist=E3 cel pu=FEin 3
> posibilit=E3=FEi de a implementa aceast=E3 tem=E3:
> 1) Packet Filter API
> 2) Filter-Hook Drivers
> 3) Firewall-Hook Drivers
>
> Acest mail este dat =EEn primul r=E2nd pentru a ob=FEine eu r=E3spunsul
> oficial la urm=E3toarea =EEntrebare: care modalitate se dore=BAte a fi
> folosit=E3 =EEn implementare? Da, =BAtiu prima iese din discu=FEie pentru=
 c=E3
> e Win32 :) ... dar am men=FEionat-o pentru c=E3 sunt de p=E3rere c=E3 exi=
> [...]

Ca de obicei nu impun folosirea unei anumite rezolvari atat timp cat se=20
incadreaza in cerinte. Va recomand insa sa folositi varianta 3 - da=20
este obsolete/nerecomandat/etc, dar este varianta cea mai simpla.

tavi