[pso] Tema 5 pe Windows: Endless possibilities

Andrei Dumitrache pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 25 May 2005 17:34:13 +0300

Nu vreau să fiu cârcotaș, dar pe Windows există cel puțin 3 posibilități de
a implementa această temă:
1) Packet Filter API
2) Filter-Hook Drivers
3) Firewall-Hook Drivers

Acest mail este dat în primul rând pentru a obține eu răspunsul oficial la
următoarea întrebare: care modalitate se dorește a fi folosită în
implementare? Da, știu prima iese din discuție pentru că e Win32 :) ... dar
am menționat-o pentru că sunt de părere că există persoane interesate de
existența acestui API. Deci 2 sau 3 ? :D

Mulțumesc,
Andrei