[pso] Tema 5: enabling/disabling the device

Andrei Dumitrache pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 30 May 2005 09:05:20 +0300

Am și eu o întrebare de design legată de tema 5(nu cred că contează
platforma). Ca orice mic driver care are de gând să știe ce e cu el,
driverul meu ține minte starea în care se află. Cerințele fiind extrem de
simple știe doar de WORKING sau NOT-WORKING. Oricum, aceste mici detalii
sunt irelevante. Întrebarea este: unde se schimbă starea?

Logic, un driver este on, în momentul în care primește un IRP (pe Windows)
pentru majorul CREATE (unii îi mai spun și OPEN), iar echivalent, un driver
se schimbă pe off când primește un IRP pentru CLOSE.

Totuși în tema asta (5) schimbarea s-ar putea face la IOCTL-urile pentru
ENABLE și/sau DISABLE ?

Există vreo cerință în sensul acesta sau este lăsat la latitudinea noastră?

Mulțumesc,
Andrei

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/